Πολύτιμη η βοήθεια σας

Μεγάλος αριθμός από τα θέματα προέρχονται από την ενημέρωση που παρέχουν οι αναγνώστες του Ιστολογίου. Μέσα από το Email ή την φόρμα επικοινωνίας, σχεδόν καθημερινά έχω επαφή με τους συμπολίτες. Με σεβασμό στην ανωνυμία, με τις παρατηρήσεις και τις υποδείξεις τους βοηθούν στο να γίνεται καθημερινά καλύτερο το Ιστολόγιο.

Αν θέλετε και σεις να με ενημερώσετε για κάποιο θέμα ή να καταγγείλετε ένα γεγονός, μη διστάστασετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

30.000 επισκέψεις…

Σήμερα διαπίστωσα ότι το (νέο) Ιστολόγιο ξεπέρασε ήδη τις 30000 επισκέψεις και βρίσκεται κοντά στις 32000. Υπάρχουν μέρες που δεν υπάρχει πολύ κίνηση (όπως για παράδειγμα τα Σαββατοκύριακα) αλλά και μέρες που η αναγνωσιμότητα πλησιάζει ή και ξεπερνά τα 1000 άτομα.

Δεν νομίζω ότι σε όσα γράφω έχω παντού δίκιο. Εκείνο που προσπαθώ είναι να παρουσιάσω μια κατάσταση και αν μπορώ να συμβάλω, μέσα από την δημοσιοποίηση, στο να αλλάξει κάτι στον τόπο μας.

Ολο αυτό το διάστημα, έχω δεχθεί πολλά σχόλια για το Ιστολόγιο. Αλλα θετικά και άλλα αρνητικά. Το συμπέρασμα μου είναι ότι σε ένα ποσοστό που ξεπερνά το 90%, ο κόσμος συμφωνεί με τα γραφόμενα μου. Στις προθέσεις μου δεν ήταν, ούτε είναι, να συμφωνεί ο κόσμος. Προτιμώ να λέω αυτό που πιστεύω ακόμα και δεν αρέσει. Ουδέποτε μπήκα στην λογική των δημοσίων σχέσεων, ούτε και το να είμαι αρεστός.

Πιστεύω ότι χρησιμότερο για τον τόπο είναι να είμαστε ειλικρινείς. Αυτό βέβαια έχει ένα κόστος γιατί όταν λες πράγματα που ενοχλούν, δημιουργείς αντιπάθειες. Σε αυτές ψάχνει συμμάχους ο Δήμαρχος. Δημόσια ή ιδιωτικά με απαξιωτικούς, προσβλητικούς και ψευδείς χαρακτηρισμούς προσπαθεί να θίξει την αξιοπιστία μου. Μόνο που ποτέ δεν θα μπορέσει να με φέρει στο «ύψος» του. Εγώ δεν υπήρξα ποτέ πολιτικός γυρολόγος, καιροσκόπος και δεν ξεπούλησα την ιδεολογία μου για μια καρέκλα.

Συναντήθηκα πριν καιρό με συμπολίτη και μου είπε ότι συμφωνεί με όσα έχω πει ή γράψει, αλλά άκουσε ότι είπα τον Δήμαρχο ανέντιμο. Και πράγματι, είναι πολιτικά ανέντιμο να αποκαλείς κάποιον ηθικό αυτουργό εγκληματικών ενεργειών, μόνο και μόνο γιατί στερείσαι επιχειρημάτων. Ας συνεχίσει να λέει αυτά που λέει για μένα. Ας συνεχίσει να το κάνει πίσω από την πλάτη μου. Επιβεβαιώνει ότι δεν έχει την πολιτική εντιμότητα να το κάνει μπροστά μου για να λάβει και τις ανάλογες απαντήσεις.

Το ιστολόγιο μου ξεκίνησε περισσότερο από οργή στην αντιμετώπιση προς ένα αναξιοπαθούντα συνάνθρωπο μας. Προς έναν νεφροπαθή που κάποιοι ήθελαν να του στερήσουν τη δυνατότητα να ζήσει την οικογένεια του.
Συνεχίζω και με τη δική σας βοήθεια να αναδεικνύω προβλήματα και να παρέχω ενημέρωση σε ένα μεγάλο αριθμό συμπολιτών. Ευχαριστώ για μια ακόμα φορά για την ηθική στήριξη που μου παρέχετε.